Sunday 27 March 2011

Meninggalkan & Ditinggalkan







aku sedih sngat mse wt entry ni
tpi xde larh nanges sakan sambil hentak-hentak
kaki mcm budak kecik nk kan aiskim


















meh aku nk citer.....


meninggalkan adalah bile kita yg tnggalkan sesuatu
dan
ditinggalkan pula ialah org len yg nk tnggalkn kita
























aku taw ape yg ade dlm pikiran k0rg...
mesti k0rg pikir
"die ni msti ditinggalkan b0fren die"
0r.....
"msti die yg tinggalkan b0fren die"
ataupun kedua-duanye skali








ape yg k0rang pikir tuh
salah sama skali....
gini citer nye......................................
tersebutlah alkisahhh...
haipp...salah citer lak, mcm nk berhikayat lak


cite nye gini.....,


kwn2 aku yg satu klas n snasib ngan aku ni
(kte0rg ni dari dipl0ma lain,ambik degree lain)
ambik keputusan nk tukar kampus
nk taw sebab ape?
sebabnya d0rang nk ade campus life.
t0l0ng arr, xkn keje nnt p0wn kt kampus 
(bak kata lecturer dipl0ma aku dulu la)
sekarang kan dh ijazah
bagi budak2 dipl0ma je larh yg duk kampus


ok larh, lagi bnyk aku membebel lg bnyk lak 
yg terguris aty kn....
ok, bubye



No comments:

Post a Comment